image.jpg

"Olet liian ankara itsellesi "  

Mitenkä niin olen liian ankara jos vaadin itseltäni samoja asioita ja samaa panosta kaikkeen kuin silloin kun olin vielä " terve".Ennen kuin tämä oireyhtymä  alkoi repiä minua kappaleiksi kaikki piti tehdä 100 lasissa ja 100 prosenttisesti alusta loppuun saakka . Vähempi ei koskaan riittänyt. Aidat eivät koskaan olleet matalia, ja kun vuori ei tullut luokse sen luokse mentiin vaikka 39 asteen kuumeessa. Kyllä , järjenvastaisesti useamman työtehtävän olen hoitanut jopa keuhkokuumeessa kun eihän sovittua voinut  jättää tekemättä.

Nyt yritän hampaat irvessä ,apinanraivolla ,ja verenmaku suussa selvitä kaikesta aiemmin sovitusta miettien ainoastaan sitä että enhän minä voi jättää muita pulaan ja olla hoitamatta jo sovittuja asioita.

En hyväksy tätä ! En hyväksy muutoksia itsessäni ! En hyväksy tätä sairautta ! En hyväksy sitä millaiseksi olen muuttumassa !