Voi herttinen mikä viikonloppu!

Perjantaina lääkäri  joten liikkeelle lähtö klo 8 aamulla !

Siitä naapurikaupungin pitäjään työtarpeita  hakemaan. Keikka paikan tsekkaus. Pieni tauko ,pystytys  ja keikka alkaa. Puoli yksi yöllä kamat kasaan.Pizzan nouto ,kotiin. Kuvittelin käyväni nukkumaan. Mutta kroppani päätti toisin . Yö meni vessan lattialla wc- ankalle jutellessa. Päänsärky meinasi räjäyttää aivot . Puoli kuollut aamulla. Makuulla suolavettä juoden ja verenpaineiden nousua odotellen . Siedettävä 50/102 ,  kevyesti keitoa ja suolavettä ja sitten kohden keikkapaikkaa. Pystytyksessä tunsin kuinka lämmöt alkoivat nousta. En tajua puoliakaan mitä minulle puhutaan, kaikki puuroutuu. Hikoilen paitani läpimäräksi. Kanssa eläjä kimpoilee päin naamaa..." vittu, sä oot aina tiellä. " ethän sä totakaan itse osaa" " eihän sulta voi olettaa " ... Kaikki keinuu kuin laivalla olisi. Silmissä sumenee useaan otteeseen. Päässä jyskyttää korvissa humisee. Keikka kunniallisesti loppuun. Kamat kasaan. Kotiin ja nukkumaan. Todella huono olo. Käsivartta puristaa. Rintakehää puristaa. Oksennus. Aamu klo 7.45 ylös. Kamat kyytiin, kohden keikkapaikkaa naapurikaupunkiin . Pystytys. Yritän puristaa tosissani kaiken minkä itsestäni irti saan. .. " no niin varmaan " " vittu sä oot kädetön " ... Seisomista pöydän takana muutama tunti tahdonvoimalla. Kroppa antaa periksi joka suuntaan. Sattuu niin ettei sanat riitä kuvailemaan . Nilkat ympäri. Olkapää niks, ja lonkka naks. Paha olo, korvissa suhisee, silmissä sumenee.. Jaksaa, jaksaa!  Päätä särkee, oksettaa. Kamat kasaan, kotia kohden. Kaupan kautta. Yritän laahautua. En tajua vaa'an numeroita . Tai tajuan mutta en ymmärrä mistä pitää painaa. Kanssa eläjän piikittelyä ja haukkumista. " Ai nii ethän sä tajua ! " " ethän sä tuostakaan selviydy" " "koita nyt olla poissa muiden tieltä " "mitä vittua sä ja selität " ....  Tekisi mieli huutaa että mä yritän kokoajan, mä yritän niin paljon kun mä pystyn . Mä en voi sille mitään että mun kädet  ei toimi. Mä en voi sille mitään että mun jalat ei toimi. Mä en voi sille mitään että mun pää ei toimi. Mä en voi sille mitään että minusta on tullut tälläinen ! Mut mun sydän toimii ja sä rikot sen ! ...

Mutta olen vain hiljaa...

Itken vasta sitten kun muut ovat silmänsä sulkeneet ...